Elva minuter

Äntligen så har mina kursböcker kommit idag, så nu har jag satt igång å pluggat som in i helvete. Men jag har även läst ut en och en halv bok idag, elva minuter me Paulo Coleho samt sex som jag vill ha d. Jag har fått höra att elva minuter ska vara en riktigt svårläst bok vilket jag kan förstå men i och med att jag läser en massa hemska saker i kursböckerna i skolan så gick d att läsa den här boken... d va bara å tänka att d är en kursbok så gick d.....

Den andra boken sex som jag vill ha d, var en helgalen bok, den va rolig påminde som samantha i sex and the city.....

Sen kollade jag på ishockey matchen mellan Tjeckien - Sverige, ja e så hes att jag inte ens kan prata ett ord för tillfället... ja tänkte bara berätta att Sverige vann me 3-2 mot Tjeckarna i förlängningen.... Ja e sååååååååååå sjukt glad.. ja hoppas att vi får möta Norge i semin.... Annars blir d jävligt tufft att möta Kanada...... 

Nu måste ja fortsätta me mitt pluggande annars kommer jag att bli underkänd i tentan... 

Kramkram 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Filmen kommer ut snaaaaaaaaart! Hoppas den är braaaaa! såg sista SATC avsnittet igen igår :P

Vilken lycko du är som är i sthlm... shit, ems komemr hem nästa månad! :D

2008-05-15 @ 08:24:58
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

åh tack, men tänk va duktig du har varit.. du e halvvägs snart å du kommer att va hemma lagom till jul.... ja lovar å fixa en fin persisk kväll då.. sen får vi se till å se SATC filmen tillsammans....

2008-05-15 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0