Förhoppningsvis blir d lite shopping imorron

Jag har sett ett par superfina klänningar på Gina Tricots hemsida som jag verkligen blev förälskad i, så jag passade på att ringa till ett par butiker runt om i stan för att se om d verkligen finns i butik eller inte, å som tur va hade d precis kommit in så ja la undan d... Så ja ska till Gina å prova d imorron å förhoppningsvis sitter d fint...

Sen måste ja fixa solkräm å ett par flip flops å ett par billiga solglasögon som ja kan ta me till Turkiet... ja vill inte köpa ett par dyra solglasögon (ja e planetens största klant) för ja skulle bara ta sönder d....

Få se om ja hittar nåt billigt å bra

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-21 @ 14:37:43
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0