Gravid???

D senaste dagarna har jag verkligen sovit skitdåligt... inte för att jag inte gör d annars men ändå.. ja mår illa jämt å ständigt... usch, om d e så när man e gravid glöm att ja tänker skaffa barn.... Usch va hemskt men den här illamåendet tar knäcken på mig å sen e jag sugen på en sjukt massa saker... men som tur e så kommer Malin hem till mig på sönda å vi ska plugga.. då tänkte ja göra pizza d e d enklaste, typ man hinner plugga å man behöver inte tänka på en massa saker som måste fixas ... Yummy

å sen ska Tre kronor möta Kanada imorron, snacka om att ja hoppas att vi tar d jävlarna....... ja hoppas att matchen går vid midnatt för ja vill verkligen inte missa den.... ja måste va hemma fram tills 17 för d ska komma nån snubbe å fixa nåt i lägenheten sen så har morsans kompis insisterat på att vi ska hos d å käka midda......å d e inte hockey männsikor men nämn en iranie som e d?????

Å ja räknas inte som en eftersom ja e född å uppvuxen här, å ja har aldrig varit där heller å ja galet försvenskad which i like.... tänk om ja hade varit en tvättäkta iranie,,, ja tror nog att inge skulle stå ut me mig.... Oh my gosh.... ni ska se iranie festerna, ja har bara ett ord å säga KATASTROF........

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Hehe du är perfekt precis som du är!
Fast nån jävla Malmöit ska du inte bli! Du är stockholmare. /"Skåne tillbaks till Danmark"

2008-05-15 @ 14:09:02
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

hahahahaha XD du ÄR ju så jäkla kul, nazli!^^
var på thaifest me pappa förut.. det var också värsta kaoset alltså ^^

2008-05-15 @ 18:10:42
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja vet.... alla såna fester brukar spåra ur innan de ens har börjat...

ja kommer aldrig att bli en skåning.. en gång stockholmare akktid en stockholmare, möjligtvis sundsvallsbrud ;)

2008-05-15 @ 19:29:44
URL: http://confessionsofaprincess.blogg.se
Postat av: Nilla

åh, när ska du till sundsvall nästa gång? ^^

2008-05-16 @ 09:55:42
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja vill åka dit nu.. men ja vet inte... kansken nån gång under sommaren.. annars får ja vänta tills du kommer hem å kan va min personliga guide ;)

2008-05-16 @ 12:18:07
Postat av: Nilla

haha den guidetouren tar slut efter 15 minuter... fråga eve ^^'

tror inte hon förlåtit mig för snön än XD ....förlåt eve!

2008-05-17 @ 13:28:58
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0