Hur falsk kan man va????

Ärligt talat så får jag kväljningar.... jag hyrde ut min lägenhet för någon da sen vi skrev under kontraktet å allt verkade va frid och fröjd tills tjejen som skulle hyra ut lägenheten mailar mig å säger att hon har hittat en lägenhet som kostar 2500 kr i månaden å det ingår internet.... JAG MENAR SERIÖST HALLÅ!!!!!!! jag flyttar hem på onsdag å alla som har ringt och sagt att de är intresserade av lägenheten har jag liksom sagt att lägenheten inte är tillgänglig.... seriös jag orkar inte längre, jag känner hur mitt magsår blir större och större.....  Hur kan man va så falsk du kan inte byta ett kontrakt bara sådär......  jag undrar om det är nån som vill hyra min lägenhet med så kort varsel..... HJÄLP panik..... 

Ja menar d sjuka va att hon ville att jag skulle ordna en massa saker åt henne som exempelvis kopia av nyckel så att hennes kille hade ett ex.. de skulle bo där tillsammans... å d  korkade e att jag har redan fixat allt......  FAN VAD DET HÄR SUGER!!!!!!!  


Kommentarer
Postat av: Mallan

Men om hon har skrivit på kontrakt, kan hon väl inte bara dra sig ur helt plötsligt??? Eller..??

2008-05-02 @ 21:19:51
Postat av: Nazli

tydligen så kan man d

2008-05-03 @ 16:40:26
Postat av: Kattungejuvelen

Nej det kan man inte. Står det nån uppsägningstid i kontraktet? Har ni båda skrivit på gäller detta. Upplys henne om att du ska ha hyra för den ändå. Var riktigt och elak och jävlig, straffa henne för alla falska människor innan, så kanske hon ger sig på nån punkt iaf. Vet inte var man vänder sig, jurist eller nåt, i värsta fall, men se till att hon i alla fall betalar första hyran. Står det att hon ska hyra lägenheten från datum-datum gäller det.

2008-05-03 @ 17:35:26
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Evelina

Fan vilken korkad brud alltså! Hur dum i huvudet får man bli!! Hon måste ju fatta att man inte kan göra så! Vilket r*vh*l...!!!!!!

2008-05-04 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0