I want to belive in something

Jag har varit uppe i evigheter å jag lyckas inte få nåt gjort... jag har hjärnstopp när det gäller tentan å allt annat e liksom blä... Jag har känt mig så nere sen igår, ja har ingen aning varför men allt e bara så boring......... 

Egentligen borde ja hoppa in i duschen å sen göra mig  i ordning för en lite shoppingrunda.... men ja orkar inte ens göra d ...  D enda ja har grubblat på sen igår e allt skit som har hänt i livet.... allting känns såå far away men  ändå so close...

Happy thoughts, happy thoughts.... ne nu måste ja hoppa in i duschen så se till att ja kommer iväg till min shoppingrunda.. iallafall nåt att se framemot....

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0