Jag har en sån lust å bara ge upp

Nu har jag försökt å börja skriva på min tenta å ja har inte kommit längre än att göra klart framsidan och skrivit in citatet som jag måste förklara och kommentera. Usch ja känner mig helt kass just nu, d enda ja vill göra just nu e å ligga ute på terassen  å sola, men d komiska e att d e ingen som helst jävla sol här i kallhäll! Så istället så sitter jag här å grubblar å en hel del saker samtidigt som jag försöker att börja skriva min första mening på tentan...

För att försöka vara lite positiv är att jag har 6 dagar på mig innan jag får ut del 2 av tentan.. men jag vill va ledig  helgen... jag har hört att d ska va sol..... HJÄLP!!!! Å d hjälper inte så mkt just att vi bara har en laptop hemma eftersom min e inlämnad på elgiganten.. ja har inte orkat hämta ut den å min syrra säger hela tiden:  ja ska bara göra d, ja ska kolla upp d blablablabla

Mitt i den här cirkusen så är jag faktisk jävligt glad över att vara hemma Kallhäll, fan ja kommer ihåg när vi först flyttade hit.. d enda ja tänkte på va vi har flytta ifrån en tråkig bondhåla i kungsängen till en ny jävla bondhåla.... ja va mest grinig över bussarna vilket ja fortfarande e... speciellt på kvällarna  å nätterna... men ja e sjukt glad över att ja en Järfälla brud å inte en Upplands-bro brud.... (Sorry) en av mina bästa vänner bor i kungsängen men ja tror att hon e ganska less på kungsängen hon me (håller tummarna)....  

Nä men ända sen ja har flytta hit så känns allt  mkt mer positivt... men ja grubblar å deppar över hel del andra saker istället... som e typ på väg å kväva mig... men va kan man göra ja e trots allt snart 21 så mkt ja vill göra å så lite tid.... man kan tro att ja 50 ;)

Jag har iallafall några datum å längta efter som exempelvis 5 å 6 juni, 24 å 28 juni, 8, 12, å 30 aug

men ja vill helst inte tänka på augusti nu, ja vill bara njuta av mitt första sommarlov på riktigt länge... d e nämligen så att jag har sommarjobbat sen ja va 10 så jag har typ inte haft ett riktigt sommarlov på typ 11 år.... Så sommaren 2008 så ska ja sola, va me vännerna å ha sjukt roligt... även om ja kommer va pank!!! Ja täner hitta på nåt varje dag fram tills 3 sep då ja måst tillbaks till helvetet.. men ja kommer nog å pendla xtra ofta i höst i å me att ja ska på praktik i januari.... ja vill ju träffa alla så mkt som d bara går.... ;)
  


Kommentarer
Postat av: Nilla

hallå??? den 3e då? ;)
Om vi blir gamla får du också bli det ju..! tillsammans i pensionen!!! *fighting*

2008-05-22 @ 01:29:30
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja har lite åldersnåja... min 20årskris har inte försvunnit än...

2008-05-22 @ 08:35:00
Postat av: Mallan

1. Haha, d e lugnt, e rätt trött på Upplands-bro jag me :P
2. Va händer alla de där datumen, känns som att jag har missat lite....
3. Säg till om du behöver hjälp me skolgrejerna! Ibland när man har läst nåt, brukar d va lättare att få ordning på texten om man berättar va man tyckte va d viktigaste för nån annan eller sig själv för den delen! *lyssnar gärna* :)
4. D viktigaste av allt: Passa på och njut nu i sommar och vila upp dig ordentligt!

2008-05-22 @ 17:50:28
Postat av: Nazli

5- 6 juni åker vi till turkiet, 24 kommer ems hem, 28 e d hawaii fest hos nix, 8 fyller nilla år, 12 fyller ems år å 30 aug kommer takida till skansen!

2008-05-22 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0