Kärlekstrassel

Det känns som att alla har nån form av kärleksbekymmer... speciellt ida... prata me två kompisar som hade kärleksbekymmer å sen har ja fått mail om d så allt känns hmmm... aa va ska man säga... Välkommen vi sitter alla i en å samma båt... ja tror båten kommer att sjunka snart... å d e alla killar fel egentligen...

Antingen e d svartsjuka, eller så lyssnar han inte, ignorrerar en, listan e lång.. men va ska vi göra???

Vi kan inte leva med d men vi kan heller inte leva utan de!!!!!

Ja fick ett samtal för ett par timmar sen när ja va ute å gick ifrån en kille som ja hade umgåtts me lite i Malmö, d hände inget mellan oss d kändes liksom far away.. han i köpenhamn ja i Stockholm å till våren har ja ingen aning vart ja e nånstans... hursomhelst så snacka vi ett tag å så .... han berättade om att han skulle resa till Turkiet me nåra kompisar å så.. han visste om att ja skulle dit men familjen å en vän.. men som tur e åker vi inte samma datum  å så men han undrade om ja hade kust å träffa han... ja svarade att ja va osäker men att ja tvivlade på d eftersom att han kommer att va i Alanya å ja i Kemer typ 20 min utanför Antalya men ändå..... D känns lite konstigt...
D känns som om att d e nåt som e fel på mig... antingen så träffar ja praktsvin å när ja träffar nån som har potential så puttar ja bort han eller sumpar min chans... men ja vet delvis anledningen till att ja e så men d e liksom komplicerat... d känns som att alla sviker varann, e otrogna, osv.... ja vet inte om ja orkar få mitt hjärta krossat...

fick d en gång för ett par år sen men ja har liksom inte pallat bry mig... har en känsla av att alla killar e likadan men samtidigt vet ja att d inte e så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0