Läkare kan va så himla korkade

Jag har inte gjort så mkt senjag kom hem till Stockholm.. utan jag har typ packat upp alla väskor, legat ute på terassen å gjort ingenting, träffat Malin oc h Mina en snabbis... och varit hos min läkare på allergikliniken i stan....

Jag har köpt 4 pocketböcker å jag har redan läst en och enhalv... som ni märker så har jag inget liv.... men ja fick läsa en hel del medans jag väntade på att läkaren skulle ropa upp mig....

Ja, jusste ja va hos min allergiläkare igår, de skulle testa å se om jag hade astma vilket jag inte hade å sedan skulle jag få tbx min provresultat... Hon konstaterade att jag inte va allergisk mot nåt... vilket måste va helt fel eftersom att jag har varit så snuvig och blodröd i ögonen.... så ja frågar va kan d va??? D e iallafall inge allergisk reaktion... Nehä ja har varit såhär de 3 senaste vår och sommrarna, jävla arsle..... S jag ska tydligen behandla d me receptfirtt bullshit som inte funkade på mig för 3 år sen.... jag kommer att få spendera hela sommaren inomhus om ens d eftersom vi bor alldeles vi vattnet å skogen.........

Kommentarer
Postat av: Mallan

Har du redan läst en och en halv bok??!! Cheeezes va du läser snabbt! :)

2008-05-13 @ 16:48:19
Postat av: Evelina

Hm resultat kan visa så, och ibland kanske det inte är allergi utan att man är överkänslig mot något. Det brukar märkas under t.ex. pollensäsong. Då finns det ju så mycket som blommar och dom testar ju inte allt, så nåt kan det ju vara men att det inte syns i deras test.

2008-05-14 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0