Lyckorus

Ända sen jag har kommit hem till Stockholm har jag gått på moln... Jag har shoppat en massa kläder inför Turkiet resan, sen har jag fått veta att jag har fått VG på min sista tenta som jag lämnade in i förra veckan.... å VG e d bästa betyget man kan få när man pluggar på högskolan.. shit jag har fått VG, WOW VG jag kan inte fatta d......

jag menar d sjuka e att vår examinator e planetens strängaste person... man kan bli kuggad för ingenting.... sen så har vi en annan examinator men han e satan personifierad...... 

ja har fått VG!!!!!!!!!!!!! d måste firas rejält

Ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis!! Där visade du honom minsann!!!

2008-05-10 @ 09:11:14
Postat av: Hadil

Kan du fatta att vi fick vg ;) fan va gött!! Hoppas att du har dt bra där uppe !!! Nu e dt bara majas kvar sen e dt sommarelov!!!!!!! ha det bäst !! kramar

2008-05-10 @ 10:51:32
Postat av: Nilla

GRATTIS!!!!!!!! ^____________^ det förtjänar du!!!

2008-05-11 @ 10:37:51
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0