Min helg

Min helg har varit lite småtokig... men när har mitt liv egentligen varit normalt???

Fredan började me att vi hade två arbetare som skulle fixa nåt i lägenheten... så d va här i typ en timme å höll på å fixa å greja... den ena va sååå fin att ja höll på att svimma... men den andra va gammal å grå definitivt inte min typ såvida han heter Beng-Åke Gustavsson å e Tre kronor tränare!

Senare på eftermiddan va ja å min syrra hemma hos en kompis till familjen å hälsa på eftersom att iranier alltid måste ha middasbjudningar... å d ska visa att d bryr sig när man har föräldrar som e bortresta.... Fattar inte d att ja å syrran vill släppa loss då?????????

Men,men vi tog oss hem vid 21 tiden för att jag fick inte missa Sverige  - Kanada matchen för om ja hade gjort d, vet jag inte vad jag hade tagit mig till....

Som tur va missade ja den inte men en ganska positiv nyhet va att ja hade en gammal vän som va hemma hos mig å hälsa på... å ja hade inte träffat han på typ 1 år.... d va intressant mer än så kan ja inte säga här på bloggen.. d finns en risk att ja avslöjar lite väl mkt.. inte för att d hände nåt, vilket d inte gjorde men ändå.....

Hade han inte varit hemma hos mig hade ja nog stor bölat när sverige förlorade matchen...


Jag har mått ganska konstigt i ett tag som jag har berättat tidigare men nu känns d väldigt mysko... ja har haft kramper i ben å mage d senaste dagarna å fredan å lördan va nog d värsta dagarna... ja gjorde bort mgi totalt ifredas när vännen va här.... ja typ låg å grät att smärta.... vilket ja gjorde på lördan oxå men då var d bara syrran hemma,,,,,,

Å ida så hade vi en plugg da... Malin va hemma hos mig å hälsa på ... vi frossa i pizza å kakor å pluggade samtdigt som vi kollade på Gossip Girl....

Ja där har ni mig helg!

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

åh pizza kompisar och gossip girl :P lullos!

skicka ett mail och berätta vad som hände med "Kompisen"... gick det bra?

2008-05-19 @ 01:25:52
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

kompisen i fredas eller mailet?

2008-05-19 @ 14:28:51
Postat av: Niki

Både och :)

2008-05-20 @ 13:17:07
Postat av: Nazli

okidoki... skickar ett mail senare i eftermidda ;)

2008-05-20 @ 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0