Vilken helgalen helg

I fredas träffade ja en vän å allt verkade va bra tills på lörda kväll... vi träffades igen vi småbråkade men allt verkade va bra fram tills vi storbråkade... han va kvar på soft bar å umgicks me allt å alla på krogen... ja va på väg att dra väldigt tidigt den kvällen, men när ja skulle dra så träffade ja en kille som ja prata me... världens svarsjuke drama bröt ut.. men han valde å lämna mig ensam på soft bar.. men han va kvar där men ha totaldissa mig... så ja å den här kille snacka tills stället stängde å sen gick vi vidare till Max å prata.... Vännen ringde om å om igen för att se va ja gjorde å om ja stack me den här killen eller ej.... Hursomhelst så bytte vi nummer så vi får se vad som händer....

Men just nu e ja riktigt deppad å ledsen för att ja  känner att ja blir behandlad som en jävla dörrmatta... å ja vet att man inte behandlar sina kompisar el vänner såhär.... å ja har inte kunnat sluta gråta.... ja e så jäkla röd om ögonen att ja till å me har svarta stora solglasögon inomhus..... 

Kommentarer
Postat av: Nilla

om det är den vännen jag tror att det är ska du ge fan i han..! (åsikt bara)

Han var no good och inte värdig att vara din vän redan från början. det kunde man se första gången vi träffade honom. om det nu är den jag tror att det är..

2008-05-25 @ 17:35:25
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

Jag håller faktiskt me nilla här...om d e den personen jag tror att det e....ok om d e nåt som händer EN gång, men den här personen har isåfall passerat gränsen för länge sen...

2008-05-25 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0