Zzzzzzzz

Nu så har jag äntligen gått igenom all kurslitteratur som behövs till min tentamen... snacka om att jag känner mig trött.... jag va uppe till 3 inatt å pluggade sen så försökte ja sova men d gick inte alls bra... så jag gav upp vid 6 tiden och tagit mig igenom d sista med en hel del pauser och koffein.....

Man blir såå himla deppad över att läsa om krig å vad sker me människorna under ett krig.. Man känner sig så maktlös liksom....

Jag känner mig helt tom i skallen å en konstig känsla över att jag kommer att glömma bort innehållet av den sista boken jag har läst, trots mina post-it anteckningar som kryllar över kompendiet......

Jag känner sååå trött, ja vill bara sova men d går inte... ja trodde att mina kära kramper ville ge me sig i söndas men d började igen i måndas men ida så har d bara trappats upp... som om den jäveln känner av att d e helg snart.... Men u bastard ja tänker inte låta dig förstöra min helg trots att ja inte har nåt inplanerat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0