24 timmar kvar

Halloj

Igår så hade vi en avskedsfest för mig, d va Avin, Hadil å Emily å jag såklart... Vi hade en "lugn" hemmakväll med mat, snacks å dansa.... ;) Jag har äntligen lärt mig å dansa kurdiska... ;)

Vi somna runt 2 inatt å imorse så skulle vi till skolan å plugga men vi belv sena eftersom att vi va sååå trötta... men vi plugga till sist å sa hej då till Annie å Christine sorgligt men d e inte ett hej då utan see u later ladies...


Efter pluggandet gick vi en sista runda på stan, jag köpte 3 tavlor, 2 med Marylin Monroe å en me Audrey Hepburn... superfina faktiskt....

Ja men som ni märker e jag skittrött i och med att jag inte har sovit så jag uppdaterar imorron när jag e hemma i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0