äntligen klar

Jag blev klar med tvätten precis... och över hälften av kläderna har inte torkat än så de ligger utspritt över lägenheten för tillfället....  Jag är ensam hemma fram tills imorron eftersom att Avin åkte till Landskrona i eftermiddas å kommer hem imorron...

Jag har inte börjat med pluggandet än eftersom att jag ville se klart en film som jag började å kolla på inatt som är skitbra... 3.10 to Yuma med Russle Crowe och Christian Bale..

Så förhoppningsvis så kommer jag igång med pluggandet ikväll och imorron är det bara pluggandet som gäller.. Jag vill bli klar med min enskilda uppgift samt gruppuppgiften helst på söndag så att jag bara kan ta d lngt när jag kommer hem till Stockholm...

När jag kommer hem till Stockholm så måste jag gå på en shoppingrunda.. min makeup väska behöver uppdaterars och inte nog med så behöver jag en ny å fräsch sminkväska.. men det kommer jag att önska mig i julklapp...

Just nu vill jag köpa Face´s läppglans Go red

Kommentarer
Postat av: Nilla

2008-11-18 @ 07:08:51
Postat av: Nilla

shoppingshoppingshopping!...eh....fönstershopping. ^__^'

2008-11-18 @ 07:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0