Comme de Garcons

Jag va förbi H&M och kollade in årets designer kollektion, jag måste tyvärr säga att de är en massiv flopp....... Alla kläder va fula... jag har nästan bara sett killar med Comme de Garcons påsar så det måste betyda att herrkläderna är snygga men jag har inte kolllat in herr kläderna för att vara ärlig......

Igår eftermiddas fick Avin ett samtal från IKFF de berättade för henne att hon har fått en praktikplats i Geneve i 20 veckor vilket är helt underbart.... Jag är jätteglad för hennes skull vi hoppade runt  å fira igår.... Hon va och shoppade igår efter att hon fick beskedet om att hon har fått en praktikplats.....

Jag håller för tillfället på att tänka ut vad jag ska göra till vintern om jag ska fortsätta å plugga eller om jag ska jobba å resa ett tag.... v i får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0