Det snöar fortfarande

Det har snöat konstant i Malmö i över 3 timmar nu. Det hade tydligen snöat lite grann inatt oxå.. så d känns nice. men jag kommer att bli tvungen att ta bussen hem eftersom att jag har en kort klänning med ganska tunna strumpbyxor å ballerinaskor....

Jag å Hadil  va ute en sväng, eller rättare sagt vi gick till ICA MAXI som e ganska nära Turning Torso å köpte lunch, d blev kyckling med fullkornspasta å curry å mangosås...  d va ganska gott men jag e så mätt att jag spricker närsom helst.... JAg åt årets första lussekatt idag... Hadil hade köpt med lussekatter idag .. (Tack så mkt Hadil) å d va supergott... jag längtar tills julbaket... mums..

Så den här dan har varit väldigt lyckad, snö å lussekatter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums

2008-11-21 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0