....

Jag känner mig så tom... all livsgnista å glöd e borta... och i have picked up the pieces for the last time....  sist ja kände så här.... sen en tid tillbaka har jag strunta i det.. .för det finns ingen mening å göra d längre... Jag menar hur länge orkar en människa kämpa... hur många gånger orkar man säga d e ok, d löser sig... ja för andra kanske men inte för mig...
Allt e kämpigt, jobbigt  å värdelöst...

Å d här me högskola e som sagt mitt livs sämsta beslut.. d har bara resulterat i lån å smärta.....inget annat.. ja har inte lärt mig ett piss...



Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

:( Då är det ren överlevnadsinstinkt att lämna det där. Lån & smärta - det är det inte värt. Du är inte misslyckad bara för att du hamnade i fel studentstad. Det finns en massa anledningar till varför det gick som det gick, oftast är det en ond kedjereaktion - en grej leder till en grej som gör att en tredje grej går snett.

Du är bara 21. Du har hela livet på dig att finna harmoni, inre frid och livsuppgift. Studier i Malmö är bara ett alternativ bland miljoner andra.

Kram

2008-11-14 @ 12:29:08
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0