Freaky friday

Jag har kunnat sova 3 timmar inatt vilket känns helt underbart.. jag sitter i skolbiblioteket ensam just nu å  väntar på Hadil ... Å jag känner mig helt hyperaktiv...... Eftersom att jag blev godkänd på min mördar tenta igår så har jag belönat mig själv med cola light, det är nämligen så att jag har lagt av med koffein helt och hållet i lite mer än en vecka.... å trots det har jag inte kunnat sova... så det är inte koffeinets fel...

Jag har tagit med mitt memorystick till skolan för att tömma min mapp eftersom att det är sistan dan jag är i skolbiblioteket.... Jag har även fotat Hadils tavlor med mobilkameran så när jag har kommit hem till Stockholm ska jag lägga upp hennes mästerverk på bloggen... Efter pluggandet har jag tänkt å gå förbi Turning Torso å ta kort på de för saken skull... har pkt förbi där me bussen ett par gånger... fin byggnad men inte WOW vilken grym byggnad... men d e bara jag...

Jag e så pass hyperaktiv att jag egentligen inte borde plugga.. jag kommer att va ett störande moment för de andra studenterna ;)

Jag kollade precis ut å gissa vad...



DET SNÖAR I MALMÖ!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA   FAN VA SKOJ JAG  MÅSTE UT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0