Fullt ös

Jag har haft fullt upp idag... jag va hos läkare å d gick åt helvete som väntat... men jag e inte orolig.. efter d läkarbesöket ringde jag till den läkare som jag ska till imorron för att få allt bekräftat dvs att jag kommer att få vård... kosta vad kosta vill... nu har jag haft det här sen i tonåren å d har inte gjort nåt så nu står jag för alla kostnader själv...

Jag gick runt en sväng i Kista Gallerian... jag hittade inget fint som jag desperat måste ha... men men..

Jag va å fixa mina ögonbryn så nu e ja den gammla Nazli.. hahahah.. jag känner mig så mkt fräschare...

aja ja måste gå äta å sen duscha

Kommentarer
Postat av: Nilla

vad behöver du ngt fint till, fest?^^ ah, vill du hänga med till vällingby på fredag btw?



hoppas det går bra imorgon nazli!

2008-11-26 @ 19:56:58
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

nej jag väntar me d.. men jag e glad att jag inte hittade nåt som jag desperat ville ha

2008-11-27 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0