ljudisolerat rum tack

Jag har varit i skolan sen 07.45 imorse och  jag har inte kunnat skriva ett  ord i min tenta... på grund av att folk pratar hela tiden och inte i en normal ljudton utan väldigt högljudt... Jag har huvudvärk sen tidgare och detta får inte mig att må bätter eller fokusera mer på mitt skolarbete.. dett får mig å vilja ställa mig på en stol å skrika håll käften jävligt högt...

Men bibblan öppnade kl 9 å nu så sitter jag i ett grupprum men man hör människorna prata ute i bibblan ändå... å jag ligger sååå långt efter i tentaarbetet att detta börjar å bli riktigt frusterande...





jag återkommer senare å berättar hur det går me tentan...



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0