Lördag

Jag kunde inte sova en sekund i natt... vet inte varför.. men jag har börjat å bli skakis i händerna igen.. å jag har ont i bröstkorgen.....

Jag va på en FN kurs i dag som handlade om Organisation och Ledarskap... jag stannade inte på hela för att jag var alldeles för trött å sen hade jag reda läst allt detta på gymnasiet... hela mitt projektarbete i 3:an handlade om förhandlingsteknink och organsationer... så detta va en trist repetition för mig.. ...

Jag har inte så mkt planerat annars utan ja ska ta d lungt.. plugga lite grann å sen imorron ska ja till Lund för att ha tacokväll me tjejerna som en sista grej innan jag flyttar hem....


Jag fick ett mail från Luxemburg igår där det stod att de inte vill ha mig som praktikant i Luxemburg och i Italien... men d spelar ingen roll... jag har slutat å bry mig helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0