meltdown

Jag har pluggat konstant sen jag har kommit hem... jag har dock inte skrivit så mkt men utan jag har läst för min egen skull för att jag ska kunna förstå mycket mer och bättre.. Jag vill inte komma till skolan imorron å ha noll koll på läget... jag avskyr när sånt händer mig.. jag känner mig ännu mer dummare än vad jag e.... Så nu håller jag på att översätta d jag har ansvar för så att jag ska kunna förklara d imorron å skriva in d i våran text....

Jag e så jäkla trött dessutom jag har ingen aning om hur jag orkar med detta... Jag har faktiskt börjat å oroa mig för mig själv, jag kan inte fortsätta i den takten jag håller på med i resten av mitt liv... för i sånt fall kommer jag inte å klara av så mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0