middag i lund

Jag va på midda hos Hadil idag, och jag har förätit mig på den helt fantastiska maten... Men jag åkte till Lund runt 12 men kom inte fram förräns runt 14 tiden.... d va strul me bussar å så.. snacka om att jag frös ihjäl... Hadils mamma lagade värsta goda maten å Hadil gjorde en supergod persikopaj och Asra Hadils lillasyster gjorde en god tsatsiki... Det kändes som att jag va hemma i Stockholm... stämmningen å allt...Jag hade verkligen jätteroligt...
Jag har ätit så jäkla mkt d känns som att kläderna kommer att gå sönder närsomhelst...

Jag lägger upp bilderna från eld showen å halloween festen imorron så håll utkik... ja e alldeles för trött just nu... har sovit max 4 timmar på 2 dygn

Kommentarer
Postat av: Hadil

Hej



Visst var maten god tack för hjälpen ännu en gång ;)hoppas att du får ngn sömn ida!



kramar!!

2008-11-02 @ 19:46:19
Postat av: Nazli

maten va helt otroligt, verkligen supergott.. ja tror inte att d kommer att bli så mkt sömn förräns tenta e inlämnad...

2008-11-02 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0