Min helg

Shit så nu e min första helg i Stockholm över.... d har varit jumarknader för hela slanten... Igår så va jag Nix, Nilla å Tomas på en massa julmarknader vi började vid den på Sergel Torg å fortsatte till Kungsträdgården, NK och till sist Gröna Lund å jag svär vi åt nåt vid varje stopp vi hade...

På Grönan så åkte vi Vilda Musen å vi försökte å göra poser vid kameran men d slutade i att vid såg ut som ett gäng knäppisar så den bilden struntade vi att köpa....  Å ja hade en hel del snuskiga saker som jag ville säga till tomten men d va så många små barn där så ja skippade det den här helgen ;) hahahaha.. Perversa Nazli is back!!!!

Idag så gick jag till Kallhälls julmarkande d hände inte så mkt där så jag gick runt en runda å nu e jag hemma å ska sätta igång med min tenta som ska vara inlämnad den 3 dec... jag satsar på att bli klar idag så att jag e ledig hela veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0