orkanen

Jag sitter på skolans bibliotek Orkanen... jag har varit här sedan 9 på imorronen.... Jag är inne på mitt 6:e eller 7:e dygn utan sömn... Jag höll faktiskt på att somna imorse runt 7.40 men jagvar tvungen att pallra mig upp å gå till skolan... Jag va den enda som va i tid sen kom Annie runt 5-10 senare å runt 10 kom Christine och runt 11.30 kom Hadil.... Så vi sitter nu å pluggar eller rättare sagt de pluggar å jag håller på att falla samman......

Nu e d cirka 3 dagar kvar tills jag kommer hem d ska bli sååå kul.. redan den 25 har jag planer... jag å Nilla ska åka till outlet å köpa pocketböcker... sen den 26 å 27:e e d läkartid å julshopping som gäller....

Jag har faktiskt funderat på att göra nåt radikalt medhåret, inte å raka av de men typ klippa å färga d hos frissan eller nåt...  Har ni nåt förslag på hur jag ska färga håret...


Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Jag fick också en stark lust att göra en Britney i våras när det tog slut med C. Jag tänkte att jag aldrig gjort något sjukt annorlunda, jag vet inte hur det känns att kapa håret, det har snarare varit en rädsla. Man får nästan panik vid tanken på att vakna skallig, visst?

2008-11-20 @ 14:26:02
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nilla

färga det rödsvart! :P det skulle passa för du har lite röda drag i ditt hår ju^^

2008-11-20 @ 16:26:23
Postat av: Nazli

jo själva känslan just då man har rakat håret kanske e bra i början men sen... ja d e lite läskigt...



Ja vet men ja har tröttnat på d röda... ja vill ha en ganska stor förändring men inte blont dock

2008-11-20 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0