palla plugga

Jag har skrivit cirka en A4 på min tenta så man kan säga att jag e typ halvvägs på fråga 1 men det känns inte bra alls om jag ska vara ärlig.... jag ångrar verkligen att jag inte har varit på föreläsningarna alla gånger och att när jag väl varit där så har jag inte alls varit fokuserad..... Jag måste bli klar med fråga 1 idag annars kommer det att vara omöjligt att bli klar med tentan imorron Jag har heller inte råd att bli kuggad heller... d e så mkt som måste göras när jag kommer hem till Stockholm... mkt plugg många läkarbesök...

Jag pratade med Nilla på msn d va faktiskt skoj och jag behövde prata av mig lite grann men även diskutera hett ögongodis.... som Alex O`loughlin.. han som spelar Mick St John i Moonlight.. han e sjukt het.. å sen har jag kommit fram till att jag e het på Aussies... Jag föll för 2 Aussies när jag pluggade i Uppsala..... 

Här e 2 bilder på en riktigt het Aussie se men inte röra ;) å han har riktigt heta tattos.. and i like tattos ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

han e sjukt fin

2008-11-03 @ 19:11:56
Postat av: Nazli

visst e han

2008-11-03 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0