panik

Jag har en tenta som ska in runt midnatt eller rättaresagt innan lärarna kommer till skolan imorron och jag har skrivit cirka 60% av tentan... Jag har haft skrivkramp redan en gång idag....

Fan jag har börjat å panikstressa igen... d  e inte bra... jag e så sjukt trött dessutom....

Jag tycker att den här tentan är sjukt jobbig och deprimerande och jag orkar verkligen inte å plugga mer.. jag måste gå upp 5 på morronen för att göra mig  i ordning och lämna in tentan... så ju tidgare jag blir klar desto snabbare kan jag vila. och inte nog med d har jag en föreläsning mellan 10-12 och efter det ska jag träffa en tjejkompis som jag läste freds och konfliktvetenskap med första terminen i malmö... vi har bara sprunigt om varandra efter d så jag tänkte träffa henne innan jag flyttar hem till Stockholm den 24:e.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0