Panik

Jag har kommit hem å käkat en ganska hälsosam lunch pasta me tonfisk i tomat och basilika sås men jag har fortfarande ett problem me koncentrationen å sömnigheten... Jag är alldeles för trött för att kunna koncentrera mig på tenta som ska vara inlämnad imorron prick 23.59. Jo d måste vara mailat till läraren innan det klockslaget annars e vi körda.... eller rättare sagt ja kommer att va körd.. jag kommer inte å ha en möjlighet att göra en omtentamen eftersom att ja kommer att va hemma i Stockholm... och jag har inga som helst planer på att göra några omtentamen.......

Jag har ätit tre koffein tabletter, jag har druckit 3 0,5 l flaskor me cola å jag håller fortfarande på att kollapsa av trötthet....

jag kanske ska ta en powernap å sen sätta igång på riktigt...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Nazli!!! Du kan inte äta så mkt koffein!! det är inte braaaaaaa.. för guds skull! O_O





(är orolig för dig)

2008-11-03 @ 17:19:50
Postat av: Nazli

ja vet att det inte e bra men jag måste ha nåt för att kunna hålla mig vaken så att jag kan fokusera på tentan...

2008-11-03 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0