Scahisse bentio

Nu e den stora resväskan packad... jag har den lilla resväskan kvar till att packa ner min kudde å täcke samt handduk...
D känns inte som att jag kommer att åka hem till Stockholm imorron utan att d e en helt vanlig skoldag... menmen känslorna kommer väl imorron när man väl e på Sturup...

Alltså schaisse benito va jag e trött... Jag har fått två otroligt fina å roliga teckningar från Hadil... hon e värsta konstnären ni ska få se när ni kommer hem till mig...


Ja g har en låt i huvuet d e bird and the worm den va me i ett avsnitt av moonlight i just love that song.....


Aja nu ska ag umgås me Haidl å Avin... jag berättar om mina storslagna planer för våren en annan da


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0