Tacokväll i Lund

Usch ännu en dag där jag knappt har sovit.... somna kanske runt 8 på morronen sen gick jag upp av väckarklockan som ringde runt halv tio tiden.... :( men vad kan man göra, skönt att d e sista veckan i Malmö i allafall... Ja kommer inte att sakna detta ställe... Ja kommer att sakna alla kvällar i Lund å så men inte Malmö som stad eller Malmö Högskola..

Idag så ska vi ha en Tacokväll hos Hadil i Lund jag kommer att va där, Avin, Fatimah, Hanna, Sara å några till om ja inte har fel.. .d ska bli skoj sista kvällen i Lund... jag e sååå pank just nu så jag kommer inte att ha råd att åka till Lund nån mer... å sen har jag en massa plugg.. en grupp tenta som måste vara klar innan söndag å sen har jag en enkild lite tenta som måste vara klar innan söndag... jag tänker inte ta me allt plugg tbx till Stockholm utan jag vill ha allt avklarat innan jag flyttar hem... jag vill bara parta, shoppa å umgås me vännerna inget annat...

Jag va precis å köpte ostdip å gucamole dip tills ikväll å d ösregna som satan å nu när man e hemma så har solen tittat fram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0