Utmattad till max

Jag kom hem för cirka en timme sen å under den här tiden har jag smällt i mig middagen som bestod av potatissallad, majs, en bit baguette och krossade tomater.... d smakade helt ok måste jag säga... jag har även lyckats å duscha... d e svinkallt i lägenheten så varma duschar behövs annars går mina leder av helt och hållet....


Som jag berättade tidigare idag så e jag verkligen så pass trött att jag inte kan få nåt gjort... och tro mig så har min dag varit... det vill säga en vandrande zombie... det tog mig cirka 2.20 minuter att från skolan gå ut å hämta pengar å sen gå till rosengård för att handla... en sån runda tar max d halva.. från skolan och hem är det 45 minuter att gå... så ni kan tänka er hur sakta d har gått.. men jag hade en tung väska å bära....

Jag håller för tillfället att kolla upp bilder på kändisar som har en cool hårfärg för att få inspiration till vad jag ska göra när jag kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0