Vad jag vill ha i julklapp

Förutom at jag vill ha en praktiplats så önskar jag mig en Iphone eller en Xperia mobil.. ja vet jag köpte en ny telefon vid midsommar.... och jag har ett 18 månaders bindningstid på den.... Jag har laddat ned serie Moonlight som by the way e en av mina favoritserie ever... så jäkla bra så d e helt sanslöst... å de har en Iphone.. jag har tidigare bojkotta Iphones eftersom att jag älskar Sonyericsson... d har skitbra mobiler.. men skulle d va så att jag får en praktikplats skulle det innebära att ja skulle sticka utomlands och då kanske jag kan köpa båda... kontantmobiler utan bidningstid mkt billigare än i Sverige... I USA kan man få en Iphone för 3000 kr max nu tänk hur mkt billigare d kommer bli till våren....


 



Har jag tur för en gångs skull kanske jag både kan få behålla kakan å äta upp den eller nåt likande....men som alla vet så har jag ALDRIG tur i nåt... men man kan alltid drömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0