varför kan jag inte varva ned

Jag har börjat å tänka på min tenta som ska in på fredag... jag har gjort d i över en timme å jag har blivit alldeles uppjagad över d..... Jag har ärligt talat extremt ont i bröstkorgen å d enda jag vill e att gå ut på balkongen å skrika arslet av mig.....

Jag vet inte hur man gör för att kunna varva ned... visst jag har vilat men jag har inte kunnat sluta tänka på skolan... jag har känt mig alldeles död inombords å jag har gjort d ganska länge d e inget nytt men allting e svart just nu, å ja e inte så optimistisk över nåt längre... Det handlar inte om tentor, skolan eller praktiken utan d e allt överhuvudtaget.....


Snacka om att jag bara vill gråta men jag vet inte vart jag ska börja... jag har fått nog av att kämpa... jag har bestämt mig för att sluta kämpa d e inte värt längre... Inget e värt längre, allt e svart å dött...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du får gärna ringa mig och prata av dig om du behöver! Om du har mycket arbete och inte vet var du ska börja, kan jag kanske hjälpa dig och reda ut lite av det...



Kram!

2008-11-06 @ 16:21:11
Postat av: Nilla

Ja, Malin ska ju bli lärare.^^



du kan fixa det här nazli, du är så stark! Snart är du tillbaka i sthlm igen och då känns det bättre!

2008-11-06 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0