Zlatan historisk inatt

Igår kväll så gick fotbollsgalan av stapeln.. Pelé var där och Jessica Almenäs var skitsnygg som vanligt.... Jag älskar alla hennes outfits som hon har haft på fotbollsgalan... Jag önska att jag hade haft möjlighten att följa galan på tv men jag fick nöja mig med uppdateringar via telefon och internet...

Zlatan blev historisk inatt med att vinna Guldbollen för 3:e gången, tidigare vann han den 2005 och 2007 men d e inte allt han vann även årets forward och ett hederspris igår kväll som delades ut av självaste Pelé..

Jag har velta skriva detta inlägg ända sen igår men jag lyckades inte och hitta en bild på Zlatan och Helena från galan igår så d får bli nu. å trots d att jag nu har hittat en bild så kan jag inte lägga upp den, jag får lägga upp bilder sen

kram

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Haha ja jag tycker det är lustigt, har vi inga andra bra spelare?

2008-11-19 @ 00:57:12
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0