zzzz

Jag har kunnat plugga lite grann men det här funkar inte... jag e hostig och snuvig... och som om det inte e nog så har jag inte kunnat sova en blund inatt... när det bara är 1 dag kvar tills tentan ska in det är då jag sitter uppe hela natten och är alldeles förstenad av panikångest..... jag vet liksom inte vart jag ska börja och trots att jag har använt mig av Gudruns metoder från elevcentrum på gymnasiet så är det inget som funkar...... Snacka om att Gudrun alltid e me mig när jag ska skriva en tenta.... Hennes metoder räddar mig alltid... jag tänker jämt vad skulle Gudrun säga....

Ne å just nu som ni märker kan jag inte alls koncentrera mig men jag har skrivt cirka en halv A4 dataskrivet.... men tentan består av 2 frågor som ska vara 2 A4 sidor data... usch å d enda jag vill just nu e å sova.... å jag fattar inte vad d e som händer här i bibblan ida för d så jäkla pratigt.... trots att jag sitter i ett grupprum med dörren stängd så här jag ändå allt jäkla prat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0