4 weeks left

det är mindre än 4 veckor kvar tills jag flyttar hem till Stockholm, d skirver jag i brist av annat å göra... d enda jag har gjort de senaste timmarna e å fundera över hur jag ska få allt å gå ihop... Jag har ett seminarium imorron vid 13 men samtidigt så måste jag hämta ut min omtentamen som ska vara inlämnad om 3 dagar... Så jag mitt i ett dilemma. Hur ska jag kunna göra båda samtidigt???? Jag funderar på att skippa tvättande å seminariet imorron och fokusera på omtentan å se till att jag har kommit igång med den... Ialla fall kommit på frgåeställningar samt ha inledningen klar... För att inte glömma se till och komma igång med litteratur läsningen till omtentan... Den e extremt tråkig och sorglig... å jag behöver inte tråkigt och sorgligt... jag behöver få höra positiva saker... jag är redan nere så jag behöver inte det här....

Ibland så önskar jag att jag kunde försvinna till nån karibisk ö.... eller att jag hittar X antal miljoner euro så att jag kan ta me vännerna å familjen på en resa.. å bara shoppa å festa upp allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0