Analyze this

Jag hjälpte min rumskompis me att gå ned till källaren me henne med en del saker som hon har haft ute på balkongen.. hon bor på 4:e våningen å d finns ingen hiss... vi gick 4 ggr å sedan har vi gått 4 ggr till tvättstugan idag minst... så vi kommer att ha träningsvärk imorron... men hon e mkt mer trött än va jag för jag har inte gjort så mkt utan hon har gjort i princip allt... jo jag gjorde lunch å d va inte alls jobbigt tog bara 15 min....

För inte så länge se så rensade jag mitt mail å ja såg att jag hade mail ifrån när vi va i rom.... snyft.... me allas adresser å så.....


Ok men d e inte d här som jag vill har hjälp me å analysera utan d e d 3 låtar som jag konstant lyssnar på.. jag har typ inte lyssnat på nåt annat än Takidas Curly Sue, Coldplays Cemeteries in London å Rihanna å Marron 5s If i never see your face again. Takidas låt har jag lyssnat på sen jag va i Sundsvall i september 2007 men ändå...

Ja hursom helst så gjorde jag nåt dumt imåndas eller kanske inte jag vet inte... jag messa en person som jag inte har träffat sen början på aug... anledningen av att jag hade fått en sån jäkla hemsk känsla om att nåt hade hänt.... den känslan hade jag haft sen jag vaknade men jag vet inte.. jag har inte fått nåt svar tbx.. men jag vet att den personen inte e så duktig på att messa...

usch jag hatar att sitta å analysera en jäkla massa så ni får väldigt gärna göra d åt mig

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Hejsan! Dröm dig bort till Turkiet, Malin visade foton igår från er resa och det såg ju tokhärligt ut! Såna minnen brukar lätta upp sinnet lite ibland!

Kram

2008-10-17 @ 12:39:50
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0