bad news

Jag fick ett svar från Röda Korset i Sundsvall idag, eller rättare sagt för en timme sen. Jag fick ingen praktik plats å d känns riktigt jävligt just nu... för att jag ville verkligen va där ett halvår för att se om jag trivs.... Jag har u officiellt tappat allt hopp om att ja kommer att gå på praktik nästa termin å jag håller på att kolla efter kurser som kan va roliga å läsa, men jag kommer nog inte å läsa i Malmö utan jag kommer nog att läsa i Stockholm. Uppsala,el kanske Sundsvall om d har nåt om internationell rätt...

Jag ska gå å deppa vidare

Kommentarer
Postat av: Eve

Vad synd Nazli!! Höll verkligen tummarna för att du skulle få det! Vet ju hur mycket du gillar sundsvall :) Finns det inget annat du kan söka i sundsvall inom samma område? Dom hade inga tips om några andra organisationer som behövde praktikanter? Lycka till, och håll kvar vid hoppet!!!

2008-10-06 @ 22:40:23
Postat av: Nilla

Nazli, är ledsen för din skull! Som malin sa det finns en massa olika organisationer i sverige, inte bara sthlm kanske i närheten av sundsvall? Umeå? ...karlstad? :P



Du kommer hitta på något smart, annars så är erbjudandet om några månader i italien fortfarande öppet^^

2008-10-07 @ 09:00:37
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0