bal

Igår kväll så åkte jag till Lund för att se Hanna dansa orientalisk dans samt en eldshow.... shit va grymt d va... men de ansvariga hade planerat skitdåligt.... men d va verkligen roligt men ändå nervöst å se... Festen som Hanna dansade på va en läkarbal så alla va uppklädda som sjutton.. .så kommer jag där i vanliga kläder å filt i famnen... för släckning.... men jag va inte den enda som va helt nedklädd.. som tur va.. 

När jag kom fram till Malmö runt 01.30 så åkte inte bussen hem förräns 20 min senare så jag tog en taxi hem å d va inte kul.. fick ge 170 kr men d hade skett en krock vid folkets park så d va poliser, ambulans å brandbilar som hade spärrat av vägen så d tog längre tid än vanligt att åka hem... d roliga va att bilen stod stilla men taxametern fortsatte å stiga... hahaha snacka om att jag känner mig ännu mer fattig... men va kan man göra... jag kunde ha stannat i Lund över natten men jag behövde röja upp lite här hemma innan Avin kommer hem från Landskrona...

Jag behöver egentligen tvätta ida men d regnar så jävla mkt å jag fryser som fan så orkar inte gå ut å tvätta... usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0