d e måndag baby

Okej jag kom hem för inte så länge sen men jag har kommit på en lösning till ett av mina problem som verkligen håller på att förstöra mig... Jag tänker ta mig fan strunta i vården som offentlig för den suger.. tyvärr men d e sant.. läkarna skiter i en totalt å d bryr sig inte såvida du inte e döende... Jag kom på att jag känner en läkare i stan som e privat, svindyr men over the top.. hon e den bästa läkaren jag har varit hos i hela mitt liv hon har svar på allt å hon hjälper en oavsett om d e ett litet eller ett stort problem... men d kostar... å d e inte billigt... jag vet inte vart jag ska få pengarna i från för jag jobbar inte på Zara längre men d kan va värt d.. jag menar jag kommer inte å gå därifrån tomhänt kan hon åtgärda mitt problem så remitterar hon mig till en som kan fixa mitt problem å d innan jag faller ihop å dör av smärta.. Besöket går på 1800kr så d kommer att svida den 10 dec men d kanske e en lifesaver... Jag hade ju en läkartid förra veckan å jag skulle få ett par papper på prover som måste göras å d har inte hört av sig  d ringer inte upp när man ringer å lämnar meddelanden... så korkade e d å så mkt bryr d sig om min taskiga hälsa... å ärligt talat d e inte allvarigt än så länge eller jag vet inte d va 1 års sen ja va där men detta e allvarligt tar man inte hand om d kan d bli en extremt dyrt pris ja får betala å inga pengar i världen kan återställa detta...




Kommentarer
Postat av: Nilla

va bra att du hittat ngn somn faktiskt hjlper dig! det ar sa sant som du sa, avben om det ar dyrt ar det nog vart det! ^^ hoppas d gar bra!

2008-10-06 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0