Dödsängeln

Jag har inte sovit en blund inatt.. å jag e så jäkla trött just nu.. å jag borde egentliugen plugga men jag kan inte för att jag mår piss... jag har sååå ont i kroppen så d e ta mig fan helt fucking sanslöst...

Första tentan som jag har fått ut ska lämnas in på tisdag och den andra på fredag... jag vet inte hur jag ska hinna men jag måste få allt att gå ihop...

Ikväll så ska ja gå på en Halloween fest i Lund och nu har jag bestämt mig för att vara dödsängeln... jag ska få låna änglavingar från Fatima... Jag hoppas att de blir coolt... Och imorron så jag på middag i Lund, Hadils mamma och syster e på besök så d ska bli skoj.. få käka hemmalagad mat... Jag har aldrig ätit typisk kurdisk mat men det påminner mkt om persisk mat så det måste va jättegott.. mums..


Kommentarer
Postat av: Nilla

hade du kul på festen?^^ tog du nåra bilder? :P

2008-11-01 @ 13:35:03
Postat av: Nazli

jag hade skitskoj jag lägger upp bilderna imorron

2008-11-01 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0