Freaky friday

Ida så fick jag ett sms runt 12 tiden från Lindex, d va ett presentkort på 50 kr som bara gällde idag! Jippi ja gick dit å köpte en vårdande inpackning till mitt hår... Sen gick jag runt stan i typ 5,5 timmar. d va ganska nice...
Men nåt som inte e lika nice e mina jävla räkning ifrån Malmö dansakademi på 1000 + vet ej exakta siffran... jag fick ett mail om att endast kan avanmäla sig ifrån en kurs 3 veckor innan och d på mail. men jag hade ringt och avanmält mig och enligt telefonisten så va det ok och hon sa att jag hade blivit avregistrerad.... Så jag skickade ett argt mail tillbaka å förklarade men även skrev att det här är lurendrejeri..... Så nu har jag letat fram Konsumentverkets email adress här i Malmö och skickat ett mail till de där jag har förklarat allt. Förhoppningsvis så hj'lper de mig med detta eller att dansakademi ger med sig... Jag menar vem vill ha konsumentverket efter sig??? E inte d dåligt för affärerna?????

Jag har känt mig jättehängig ida, jag e förkyld å dessutom har jag känt av smärta ifrån muskler å leder... ( e inte så säker på om jag har muskler) hahahaha jag tror att d e en infalmmation på gång... tjoho ja har inte orkat äta nåt ida förutom en skiva bröd me smör på runt 11 tiden... så jag gick till Apoteket å köpte en flaska Vitamine Care flaska som e hur god som helst... Jag känner mig för stressad, uppjagad å nere för att kunna få i mig nåt...

Just nu vill ha ett mail där d står att jag har fått en praktikplats så jag slipper oroa mig... Jag fattar inte varför jag oroar  mig så jäkla mycket.. jag kan inte vara lung för 5 öre alltid sönderstressad å förstörd... å d e inte bra för mitt magsår eller nåt annat för den delen.. men om jag inte får en praktikplats så kommer jag läsa en kurs vid Stockholms Universitet så jag slipper va i den här jäkla hålan... Jag har sökt en Italienska kurs, en Psykologi å en Jurdik kurs så vi får se vilket d blir....

Kommentarer
Postat av: Nilla

ah italienskan?

tänkte också göra det men den som börjar i vår på su är ju för de som läst steg 2 iaf.. för svår för mig >__< har glömt alltihop..

2008-10-18 @ 07:02:45
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nilla

när jag kommer tebaks kan vi ha en italiensk filmkväll!^^ Cinema paradiso, dolce vita hemgjord pizza med mozzarella och limoncellon från Rom ;)

2008-10-18 @ 07:05:13
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jaaaa gud va skoj... när kommer du hem

2008-10-18 @ 10:27:25
Postat av: Mallan

Bra idé Nillis! Låter ju toppentrevligt:) Ja, har du exakt datum när du kommer hem Nilla???

2008-10-20 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0