Fyfan för regn

Precis när jag va på väg å dusch så började d å spöregna ute... jaha va fan gör man nu??? håret blir ju ändå förstört om ja tar bussen till centralen för jag måste gå den sista biten... så jag struntade i å tävtta håret, jag hade ändå tvätta d igår.. så jag tog en snabbduch bytte om å sminka mig lite grann... Shit om ni skulle se hur mitt hår har blivit nu skulle ni bli chockade.. d e frissit, torrt å fullkomligt förstört. å d inte på grund av att jag inte använder bra produkter utan av att jag blir sjuk hela tiden å av vädret... asså jag blir nästan deprimerad på grund av det.. ja menar jag ska ju på praktik snart..

Jag ser framemot å få använda min nya superinpackning som verkar va hyfsat bra.. elle å cosmo har den som budget alternativ i sina hårproduktslistor... Jag berättar om den verkligen e bra imorron när jag använt den, jag skriver me märket
då eftersom jag inte kommer i håg va den heter.

Regnet slutade i allfall för en kort tid så jag gick till skolan men halv vägs så började det å småregna så jag struntade i d å fortsatte min promenad till skolan, å vilken tur att jag kom fram den tiden jag gjorde för nu öser d ute..


A men snart så kommer tjejerna så jag uppdaterar er om allt som har hänt imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0