Hur mitt liv engentligen kunde ha sett ut....... life sucks

usch jag har sååå ont i magen just nu... jag har käkat 2 st skorpor å lite yoghurt me blåbär men d har inte hjälpt..... D känns som att d e inte nåt som helvetes jävla stämmer... Jag tänker inte äta nåt mer å köra på me koffein dieten jag mådde ialla fall lite bättre då än nu..... Känner mig alldeles svullen å illamående....... usch
 
Jag åkte till Willys å köpte en förpackning frysta blåbär å en förpackning frysta exotiska bär... den me exotiska bär har jag aldrig testat förut får göra d på sönda eller månda... får se om jag känner mig bättre imorron......

Imorron så ska jag till Lund för att se Hanna dansa orentalisk dans me eld samt spruta eld.. låter spännande...

Jag har fortfarande inte hört nåt om praktiken än jag vet att jag tjatar om d hela tiden men jag håller på att bli alldeles knäckt av att vänta å inte höra nåt ifrån nåt konsulat eller ambassad å när d väl hör av sig så e d för att säga nej... d ta mig fan inte skoj....


Å angående mig omtenta där administrationen å läraren hänvisade till varann har ordnat sig men jag kan hämta ut allt jag behöver på månda å då har jag fram tills 30 på mig å göra klart allt innan jag får ut min andra tenta som e skitjobbig... jag vet inte hur ja ska klara av allt.. Ja e ju ingen wonderwoman....

Jag har sett Fools gold å 27 dresses å d e två filmer jag rekomenderar d e superbra båda två... man blir sugen av att åka till Karibien av att se Fools gold... å 27 dresses va sååå gullig å romantisk... usch jag har slutat tro på sånt för way längesen sånt existerar inte i den verkliga världen... eller jo men d beor på... hur mkt tur man har å vilken väg man har valt att ta.. för jag har kommit på att det finna 2 vägar i livet antingen e d kärlek eller så e d karriär.. och man kan välja nåt av d själv eller så d e redan valt åt en..... Jag tror att i mitt fall så e d karriär som gäller.... för kärlek e typ inte min grej... just nu har jag inte ens tid å tänka på d, hur ska jag kunna ha d mitt liv.....  Om jag hade haft en kille så hade stackarn hamnat på mentalsjukhus på grund av mig å mina utbrott  sammanbrott om praktik tentor å livet å inte nämna alla sjuka dieter jag håller på me.......... som by the way inte alls funkar.. men jag ska ge koffein skiten en chans... annars får vi se vad jag kommer på.. antagligen nåt me bär, frukt å räkor... jag tänker fortfarande på räkor... känner mig lite som Homer  i Simpsons så som han tänker på donuts tänker jag på räkor... hahahaha

Jag e fortfarande alldeles besatt av låtarna curly sue å cemetaries in london... usch usch jag tror att jag tänker alldeles för ´mycket men hur kan jag inte göra d..... jag e fortfarande arg på mig själv över att jag fick ett once in a lifetime chance å jag tog d inte för att jag prioriterade å va fattig å högskole student way more... jag tror att d va d dummaste å mest korkade beslut jag någonsin har tagit i mitt liv....... å de jag har berättat d för tycker samma sak...  U see jag fick ett erbjudande när jag jobbade på Zara alldeles efter studenten.. jag va ju så besatt av Italien å min chef berättade att jag kunde få en tjänst som försäljare i Rom dvs samma tjänst jag hade på stureplan fast i Rom å allt jag behövde göra va å skriva på... en av tjejerna stack till Barcelona å jobba men vad gjorde jag........ Jag tänker på detta jämt å ständigt, speciellt när jag e nere, deppad eller känner mig allmänt värdelös å misslyckad..... Vem som helst hade tackat ja till detta men inte dumma korkade jag för jag ska alltid tänka på vad andra skulle tycka om d beslut jag tar.......

Å ärligt talat så här me facit i hand så e nog pluggande i Malmö ett av mina värsta beslut jag har tagit i mitt liv efter Rom......

Fan va skönt å kunna skriva av sig... d behövs för att jag inte ska gå under

Kommentarer
Postat av: Nazli

okej, men du kan fortfarande göra såna saker nazli. Det är inte försent bara för att du pluggar! Du kan åka ned en sommar till Rom och skaffa jobb där, eller ta en tripp efter du är klar eller något sånt.

2008-10-25 @ 07:54:29
Postat av: Mallan

D känns tungt med pluggandet och allt som kommer med det ibland...men i slutändan kommer du kunna känna dig stolt över att du ändå har klarat av de här åren och att du har en utbildning att stå på (vilket många andra i din ålder inte har)! Du e duktig som kämpar på, nu e d ungefär bara ett år kvar! Och som sagt, det är aldrig försent för att åka utomlands och jobba eller va du nu vill göra...du väljer själv vilka vägar du vill gå här i livet!

2008-10-27 @ 18:20:09
Postat av: Hadil

Nazli tro mig dt fixar sig oro dig inte för mkt allt blir i slutändan krammmm!!

2008-11-02 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0