ingen shopping ida

Usch ja vakna av ett sms runt 5 tiden imorse... å d roliga va att d inte va till mig.. nån hade messat fel... hursomhelst så kunde jag inte somna om så jag läste istället, för tillfället läser jag en bok om Marylin Monroe som heter blonde.. Jag har en sån taskig huvudvärk att ja inte ens orkar å tänka.... Så jag struntar i att åka till outlet ida, ja får ta d imorron eller nåt....

Jag va tvungen att maila min hyresvärd å meddela att jag flyttar ut ifrån lägenheten nästa helg, så tjejen som flyttar in får nycklarna den 13... d ska bli skönt å slippa Värnhem, byggnaden å grannarna... Sen efter 13 måste jag ringa Röda Korset igen för att sen om hon jag pratade me angående min praktik har kommit tillbaka efter hennes tjänsteresa... Jag hoppas att hon e där och e på bra humör å dessutom ger mig en praktikplats...

Jag uppdaterar Röda Korset samtalet efter att jag har ringt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pengargratis.se/?r=2517

2008-10-03 @ 17:06:45
Postat av: Nilla

håller alla tummar jag kan hitta! ^^

2008-10-03 @ 19:19:43
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0