jag e såå trött

jag kunde inte sova nåt i natt.. jag va uppe tills 8 imorse sen lyckades jag sova till 9... så jag gjorde iordning mig å gick till skolan.... d ska bli skönt å lämna lgh imorron... å sen e d 7 veckor kvar tills jag kommer hem till sthlm.. dvs 1 dec.. d e bestämt så d så... ingen eller inget kan stoppa mig!

Ikävll så ska jag på bio me Hadil, å Fatima.. Fatima e en av Hadils grannar i lund en super gullig tjej som e från Märsta...
vi ska se vicky christina barcelona... jag hoppas att den e bra

jag berättar hur flytten gick imorron

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-12 @ 16:44:26
Postat av: Mallan

Bara 7 veckor kvar till december...? :O Shiiiit va tiden går fort!!

2008-10-12 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0