jag har aldrig fått så många NEJ på så kort tid

Jag har skickat iväg mitt CV och mitt personliga brev till 24 Abassader/Konsulater runt om i Europa, USA, Kanada plus Turkiet å Dubai och inom 3 timmar har jag fått 3 nej å ett krav på att allt ska va på engelska....

Jag har nått en punkt där jag längre inte bryr mig om vad som händer med mig och mitt liv men att få så många nej på så kort tid har krossat mig...

Jag vet inte hur länge jag pallar å bry mig å fortsätta å kämpa med den här utbildningen...

Så jag va å tröst shoppade ida d blev 2 klänningar på Gina Tricot å jag har lagt undan 3 par strumbyxor... å ett par skor på Din Sko....

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Vad hårt! :( Men det löser sig i slutändan! Och det är nog lika för alla, hård konkurrans.

2008-10-13 @ 22:12:36
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0