jag har hittat den bästa lipgloss/lipbalm som finns

Som jag berättade tidigare så va ja ute på stan me tjejerna å då köpte jag ett läppbalsam som ger en jäkla massa glans.... Jag kan säga att d e nog d bästa läppglanset å läppbalsamet ja köpt på evigheter för d e 2in1 å den ger hur mkt fukt å glans som helst... som sagt den kommer ifrån Kihel´s på Östermalm i Stockholm... å kostar endast 130kr... så jag rekomenderar er starkt att köpa den....




Sen kan jag berätta att jag blev klar med min tenta för ett par timmar sedan så min vilo helg har börjat.. så mina planer för de resterande dagar som jag är i Stockholm så tänker ja vila, ta d lungt så plugga lite grann... Imorron så kommer ja å åka till outlet för att köpa 3st böcker så att ja har nåt att läsa i Malmö förutom mina extremt tråkiga kursböcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0