jag känner mig så orkeslös idag

Jag deppade ihop ganska rejält efter NHL matchen igår... allt kändes så meningslöst å d gör d fortfarande... Jag har tappat orken, lusten, å viljan totalt... Så idag har d varit en fortsättning av allt deppande, bara varit allmänt osocial, å gråtfärdig... d blev en hel del tårar igår... Jag e inte säker på vad d kan bero på men d e säkert all press, förväntningar å alla krav som ställs på en...

D känns som att d inte finns nåt som kan göra d bättre, usch nej jag ska gå å sova lite... orkar inte va uppe

Kommentarer
Postat av: Belle

Det kommer säkert att fixa sig Nazli :) hoppas att det bli bättre.

2008-10-05 @ 19:39:55
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0