Jaha nu va ja fast igen

Jag har pluggat i princip hela dan å jag är bara halvvägs på fråga 1, men d positiva e att d e bara 2 frågor på tentan men ändå. Jag satsar på att bli klar med tentan inatt eftersom att den ska in imorron och jag har planer för imorron. Jag ska först till läkaren på morronen sen ska jag till stan me tjejerna å efter d så ska jag hälsa på min farmor..... Jag är väldigt orolig för henne tydligen så går återhämtningen inte som den ska å läkarna vill ändå skicka hem trots att hon inte kan göra nåt.... D har försökt å skicka hem henne sen förra veckan... Å d på servicehuset struntar i henne som bara den.. när hon hade ramlat så kom sköterskan 20 min efter att hon hade larmat.... så ni kan tänka er hur ont hon måste ha haft.. detta hände på förmiddan men d kom till sjukhuset me henne på eftermiddan... Jag gillar verkligen inte ålderdomshem, servicehus eller va fan d kallas.... personalen struntar i männsikorna.. bara för att d e gamla, sjuka, eller glömmer betyder det inte att de inte är människor.... Alla männsikor ska behandlas lika gammla som unga, män som kvinnor u name it...

Jag e riktigt sur just nu så ja ska fortsätta me pluggandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0